داربست اوج تهران

ایمنی؛ قیمت رقابتی؛ تعهد ؛ اخلاق مداری و وقت شناسی از بارزه های داربست اوج است.

کافیست یک بار همکاری با ما را تجربه کنید.

 

09355528222call

 

داربست ارزان تهران

داربست ارزان تهران

گروه داربست تهران، دارای تعهد و مهارت لازم، اجرای داربست را با قیمتی ارزان و منصفانه انجام می‌دهد. کارفرمایان در صورت دریافت قیمت نصب داربست و یا همکاری با گروه داربست تهران می‌توانند با مجموعه ما با شماره 09355528222 در تماس باشند و از مشاوره و خدمات آن بهره‌گیری کنند.

طبق برآوردهای انجام شده، حداقل قیمت اتحادیه‌ای نصب داربست در سال 99 تا حجم 100 متر مربع برای یک طرف نمای ساختمان در حدود 1100 هزار تومان تعیین شده است، با این وجود گروه داربست تهران، قیمت نصب داربست را حدود 700 هزار تومان آغاز کرده و بر اساس نوع داربست تا مبلغ 1100 هزار تومان افزایش می‌دهد.

اجاره داربست ارزان گروه داربست تهران

مهمترین نکته در اجاره داربست، مبلغ توافق شده میان مجری و کارفرماست، گاهی اوقات برخی از گروه‌های داربست، قیمتی بسیار پایین‌تر از عرف برای نصب داربست تعیین می‌کنند که ممکن است کمتر از 600 هزار تومان باشد، چنین قیمتی دارای توجیه اقتصادی برای هیچ یک از گروه داربست‌بندی با توجه به هزینه‌های جانبی همچون حمل با خودروی نیسان به محل اجرای پروژه و نصب و جمع‌آوری ندارد، از طرفی به دلیل زمان‌بندی 3 ساعته در اجرای طرح، یک گروه داربست‌بندی موفق به اجرای دو پروژه در طول روز می‌شود، به طور کلی هزینه‌های جانبی نیز شامل دستمزد نیروی نصاب، هزینه صبحانه و ناهار و بیمه، تعمیرات و انبار و بنزین به صورت روزانه بیش از 400 هزار تومان برآورد می‌شود.

علت تعیین قیمت‌های ارزان کمتر از عرف از طرف گروه های داربست چیست؟

در برخی مواقع، گروه‌های داربست دارای تجربه پایین به دلیل جذب مشتری، قیمت‌های پایینی را پیشنهاد می‌کنند، به طور کلی این داربست‌کاران بی‌تجربه، تعهدی نیز در قبال اجرای به موقع طرح ندارند و در صورت مراجعه مشتریانی با برآورد هزینه بالاتر، در جهت عدم اجرای کار مشتریان قبلی، اقدام به بهانه‌جویی و فرار از تعهد انجام شده می‌نمایند و از اجرای به موقع پروژه منصرف می‌شوند به طوری که به دلیل عدم به موقع اجرای طرح، هزینه‌های مضاعفی بردوش کارفرمایان تحمیل می‌شود.

گروه داربست تهران با تعرفه و قیمتی ارزان و منطقی، نسبت به اجرای طرح در قبال کارفرمایان دارای تعهد است و به بهترین نحو و با کیفیت عالی و سرعت بالا، عهده‌دار پروژه‌های داربست‌بندی در ساختمان‌های مختلف است.